Monday 20 July 2009

以為用了會變靚仔,我的智商是否太過低?


買了這支UNO產品給太平紳士,貪佢一支搞掂,懶人恩物,
洗完面可以用,唔洗咩爽膚水面霜,
太平紳士成日做運動,出汗油脂曬太陽,唔保養好難KEEP到靚仔樣。
當然,非常膚淺的我,是其實看到妻夫木聰任代言人的廣告版,
(嘩嘩嘩,WEWEWE,我勁愛有陽光笑容的男人~~~~~我發癲中....)
就買了,再重申,非常膚淺的我,一心認為男友可以用用下變左妻夫木聰。
(又正如我見BIOTHERM係金城武,LOREAL用吳彥祖....當時我都係有考慮過買....)

過了幾天,詢問太平紳士使用狀況,
WARNING:無聊爛GAG一個。

太平紳士: but i dont know to describe more
smell ok
what should i say for texture?
太平紳士: AM function ?? i dont know
我: ....
太平紳士: feel my face skin is a lttle bit smooth than before
我: 有無覺得自己似左木聰 hahah
太平紳士: never
me: 咁又係, 好難要你downgrade做木聰
太平紳士:話...........down 兩個grade啦直情

No comments: