Thursday 9 April 2009

Benefit團購又來了,大家夾份可以慳唔少!

各位blog友,有沒有興趣團購 Benefit呀?
http://www.benefitcosmetics.com/


最近有幾樣benefit的東西想買,官網買滿美金$100包國際郵費,計落比在香港專櫃平好多,


例如一直用開好好用的蜜粉盒,自然好用,蒲公英那種,可以一物二用,當胭脂,當蜜粉掃全面也可。
美國官網賣美金$28,香港專櫃$290,今年年頭已經加了價。


另外它的胭脂水也很好用,如果你以前用過Benetint卻嫌太紅像紙紮公仔,
這支剛剛好,俏粉紅,這支也是一物二用的,可用作胭脂,或唇部上色均可,
這支我買過,好好用,開頭可能會唔習慣,不過上youtube你可以搵到好多教你點用的video,
美國官網賣美金$28,香港專櫃$290。

其實benefit有好多東西都好好用,價錢如果郵購平好多,
不過有些皇牌產品,我用過但不建議大家購買:

左邊那盤粉餅,是比較creamy的,雖然遮瑕不錯,但夏天將近,此款比較油,
有年夏天試用,即出油脂粒!
右邊那個是base,完全無用,沒有理想的修飾效果,不遮毛孔不控油,完成不值得買!

大家有沒有興趣呢?
如有的話,團購的程序如下,
(1) 可於留言留下email 聯絡
(2) 收到我的銀行戶口號碼後入數(收官網價x 7.8 =港幣)
(3) 入數後於團購日期完結後馬上下訂。
(4) 下訂後郵寄進度會定時通知大家
(5) 到港後,如你有office/商業區地址收貨,我搵速遞送,免費送到你office.
(6) 如郵寄住宅區,每件產品多收$3 平郵費。

團購期暫定4月9日- 4月15日,
4月17日下訂,預計一星期後到港,再送出給各blog友。

大家想一想吧~心動不如行動啊~

No comments: