Saturday 13 December 2008

咩人咩態度,做事咁草草?

之前講過有關和記3 台的宣傳電話”21273993″有幾煩.
我是已經習慣不接聽,不過因為早兩日恆生傳來的3上台優惠,
出Nokia E71才1千5多,本想趁機問問舊客戶有沒有有關DISCOUNT,
剛好今早, 不遲不早的,3慣性又來電了,
這次例外, 我接聽,
服務員說有可以為我現有的PLAN減價再續約, 然後我話:我想換機, 之後睇過恆生銀行的宣傳…..
我都未講完 , 佢就答: 咁你落返門市睇返囉
係EXACLY, 有個”囉”字, 呢D 咩態度?
咁我都有d 悔氣, 咁我話: 叫我落門市, 咁洗咩你打黎呀?”
你估佢點?
佢cup我線!!!

仆街!

我唔轉台都唔係人啦下o麻?


No comments: