Monday 30 November 2009

為了飽滿的膚質,四季都得保保濕。

冬天轉季我的皮膚幾乎不用一天就馬上變得敏感,
剛好遇上抽中「蘋果的化妝箱x HKCOSME.COM」送出Loreal補濕面膜,
就懷上戰戰兢兢的心情試用。
(戰戰兢兢是因為上年同樣的情況發生時,
我用了很多很多不同產品也徒然!敏感困擾了我一整過冬季!)

Loreal新出的補濕面膜全名為
Loreal Hydrafresh Intense Hydration Supply Water Plumping Mask,

它o即出來的質感像溶溶地的奶昔,帶有清新芳香,

非常水潤易推開,

質感跟外型幾乎跟vichy另一同類型產品一模一樣!

用法: 清潔面後塗均待10分鐘後用清水或沾有爽膚水的化妝綿抹去。

用後感: 雖說是補濕water-plumping, 我分別用了4次
(第一次用後隔了3天再用第二次,第二次跟第三/四/五之是連續每晚使用)
效果卻只是一般補濕,沒錯,剛用完那一刻是相當飽滿光澤的,
但我有臨睡前看點書或打機的習慣,通常大約是半個小時,
我用過面膜後到入睡前皮膚已開始有乾的崩緊感覺,
那都只不過是一小時之內的事吧!
個人認為,作為治療我不敢有太大期望,
我只用來作早上上妝前的一點滋潤則稱職可以。

4 comments:

Embrace Dreams said...

Rebecca,

你終於拎左又用左啦~
不過,以這個price,
得到的效果算係咁啦~

Re:歡樂滿becca said...

ED媽媽>
不過我見都好似要賣$15x一支
如果係咁$160買支laneige 好好多喎~~

Ca said...

偶然見到你篇BLOG~
雖然有遲左半年~但係好有興趣RE 下你
呢支L'OREAL MASK 我試過一個敷完KEEP 到幾日嘅方法
就係搽厚D 厚到見到淺綠色
之後敷到變透明先洗
效果勁得~你都試下丫!!

Re:歡樂滿becca said...

@Ca> 好彩支野仲係度, 等我試下你個方法先!Thanks!!!!