Wednesday 31 July 2013

《救婚365日》(I give it a year) 唔該米浪費金錢,去拍呢D爛片。


週末看了《救婚365日》(I give it a year),
之前這齣上映時打著"英式幽默"的喜劇旗號,
害我明明演員無個討好(ok, except Simon Baker喇~)
還滿心期待這齣電影!
結果,我只能說,
我覺得用那兩小時睡個午覺還比較好。

故事很簡單,從男女主角Nat跟Josh閃婚開始,
親友們都不看好,
"I give it a year"就是說
"我頂多看他們好一年就沒了"。
是的沒錯,
男女主角馬上就發現大家都有互看不順眼的地方,
but come on,那對夫婦沒有?
如果就此作為找小三的基礎,
那全宇宙都沒有人應該結婚了吧?
後來Josh發現前女友好像比較了解自己;
Nat又遇到有錢有型又浪漫的上司,
就叫做"忠於自己"的抉擇嗎?
成齣戲我只能說一句:" BULL SHIT!"

呢個世界,就係你鐘意就鐘意,
唔鐘意就唔鐘意,唔好拖同埋唔好咁L多藉口,
係咁。

強烈不推介大家,無謂浪費電力。

No comments: