Thursday 7 July 2011

[卓健醫學美容再生中心]錢就俾左,但合格又說不過。(二之一)

這篇想寫很久, 一直拖, 今日終於"的"起心肝,
有見夏天是美容PEAK SEASON, 美白呀脫毛呀等等等,
所以事不易遲, 自己做過的這一間, 先給大家參考。


我要說的是卓健醫學美容再生中心,
我光顧是由兩年前起(那時店名叫CASE),一直到上年年尾,
兩年前,皮膚也很差,這麼大的年紀暗瘡還是長不停,
在此之前,自己一直沒有光顧過美容院,
好了,無無聊想試試,就上網登記FREE TRIAL,
那時只有銅鑼灣一間分店,我在灣仔工作,地點剛好!

第一次上去跟我的CONSULTANT叫Joyce,雖然我這篇文多是"彈"的,
不過銅鑼灣的Joyce是非常好的,細心體貼,老實說,我買的是12個月的療程,
有9個月都是到銅鑼灣的,那裡的服務很好,sell是有sell, 不過唔煩!
第一次做的皮膚分析跟試做都不錯,環境都好,後來想kick off皮膚的煩惱,
買了12次的療程(一次療程即一次激光去斑+一次煥膚PEELING),
可做12個月, 每次中間分隔兩星期,即每做完一次激光等兩星期做PEELING,
兩星期後再激光,埋單兩萬蚊樓下,印象中好似萬五六,張單我已經唔知去左邊。
頭9個月我都很準時,每兩個星期都去,OVERALL有讚有彈:

讚:
美容師無遇過唔好的,個個都好,體貼有禮(有時激光後面紅會主動問需不需要口罩)。
Booking 好容易,唔似坊間一些公司JOIN左PACKAGE又BOOK唔到。


彈:
- 無廁所, 要出去樓層跟其他公司SHARE那個,你知啦, 做完激光塊面紅紅地, 有D 懢介。
- Join時話有得見醫生(只見一次),但約完可以話醫生唔得閒,下次再約過,
到真係有得見醫生時,只係過黎睇下(我當時在美容床上),問下覺得點之類就算。
- 療程中間次次都會sell我呢樣果樣,有時企硬唔買,
不過買過一支cream,用左衰過唔用,我皮膚是乾性的,用了出油出得仲勁!感覺他們沒有真正的應我需要!
- 雖然這間公司標榜醫生跟進,但一來無咩機會見醫生,二來佢sell我package時明確地表示醫生做療程跟美容師做機效果分別不會大,但後來有一次,佢話醫生開左藥俾我食,咁ok, 點知療程唔包,又要俾錢(雖然印象中都係一百幾十),但隻藥食到我胃痛,我打電話跟美容師反映,美容師說會問醫生, 之後都成兩日後先回覆,上去時就再俾返d胃藥我就算,咁即係點,亂開藥, 感覺好唔pro囉。


最緊要最緊要,當然是有沒有效果,
效果呢,不是沒有,但沒有很AMAZING,
KEEP住做,暗瘡還是有出,斑依舊存在(係有小小小小淡左)。
OVERALL, 性價比唔高囉。

但,一來美容師有禮友善,二來當去做下FACIAL,清潔下都OK啦,
咁所以我都無咩負面COMMENT,直到佢上年暑假尖沙咀分店開張之後才是惡夢的開始。

打左好多字, 下回再續。

No comments: