Friday 10 June 2011

[DIY IPAD套]皮革耐用又美麗,做點小東西又易製!

嗚嗚嗚....波波買了IPAD2,不過不是給我呢:(

有新玩具,就有新手工,繼上MBA套後,今次弄了這個IPAD套。

IPAD沒有MBA那個大,今次一天內就弄好了!
先用紙皮模擬IPAD的大小厚度作MODEL,
選好皮革

有些摺合位先用白膠槳固定並夾好

再用白膠槳把內布貼上皮的背面

然後在縫合前打上釘孔

手縫皮革的過程我就沒拍下,不過這本書什麼基本都有教(我愛祖國)。


成果是這樣囉~


工具與資源購買地分享:
復興號

View Larger Map
九龍深水埗福榮街140 號永利大樓地下c1室
(同食出名豬潤面的維記同一條街,由維記去荔景方向行10分鐘就到)
這間賣圓斬、菱斬、膠板(就是墊在皮下面打洞用)、
大小款式不同尺寸都有,老闆謝先生是個非常健談的人,
不懂用的地方他逐一替你講解示範!

昌興皮革

View Larger Map
大南街200號
買皮最常去這間,碎皮大皮也有,
價錢老老實實,員工個個親切健談,
你逐塊看逐塊問,唔明講到你明,
唔買唔黑面,最愛光顧這間!

聯興皮號
大南街202號 (即昌興旁邊)
買皮線/ 蜡線 就會去這間,
但入面成班佬態度超衰,
黑口黑面唔在講,
第一次去買線果陣,問了價錢,他人答了,但我聽錯了,
拿了錯的鈔票,沒什麼大不了,
員工卻大大聲就:「XXX蚊呀! 你第一次買呀?」
下? 有咩問題? 唔可以第一次買的嗎?

淘寶 - 漂印象: shop33122088.taobao.com/
其他林林種種的工具配件都上淘寶這家買,
這家是超專業,而且他家的論壇超多文章,
大家多多爬文交流,一定獲益良多!

下次再講!

2 comments:

Anonymous said...

你又引我啦!我仲未想郁皮革手作,布藝手作方面仲有好多野想學想整!皮革手作要留返遲下先!多謝分享!
Embrace Dreams

Re:歡樂滿becca said...

ED媽媽, 你可以先試下布加皮革, 我見有D 袋呢, 加左D皮革元素, 可以好有STYLE, 你手藝勁, 好易上手!