Monday 1 March 2010

唔好叫我「八十後」,我寧願極速加大自己做3字頭。

我"掹車邊"都叫「八十後」,
只是,你問我的話,要跟現在的那一班「八十後」相提並論,
我是如何不願意。

實情是,我很怕跟年青人打交道,
跟一個我大學時學的新詞一樣---「Hae」,
意即...hae, well, you know what i mean.

我好怕見到時下年青人只學懶不練精,
懶得學懶得動懶得記懶得做,
每個階段就只是為滿足那階段的最低要求而完成,
求學但求畢業,無夢想無目標,
工作但求"返左工有糧出",無專業無能力得過且過,
大抵下了班連自己一天做了什麼也說不出,
十年下來依然一事無成。

老實說,你有多久沒遇得上一個有上進心勤奮熱情的年青人?
那些肯學肯捱不怕蝕底,對己對人對社會都存貢獻心有承擔力的人,
要不每年在「十大傑出青年」頒獎禮數得來那10個,
其他大部份的,都是不堪入目的喪屍類生物,
什麼都追求人行我行,人有我有,人做我做(有些連做都懶),
對「青少年是社會未來楝樑」之說,我只能回感3個字---OMG。

有感而發,因為我身邊盡是八十後尾人,
我已經好厭倦由我這些「八十後頭」人去BABYSIT這班「八十後尾」人,
我唔理得你邊度畢業,你份PROFO係渣,個客睇完係皺曬眉,
我真係俾唔到你獅子開大口$200一個鐘既FREELANCE價,
你班契弟唔好好反省就只係識係度屌,怨個客怨香港無得做,
妖,what the fuck!

2 comments:

lovebeauty said...

發吓牢騷都好嘅八十後......:)
有空快來我家。

daidai said...

我都舉手!我係80後
我也要去愛媽度,bb