Tuesday 26 January 2010

OPI香港系列新顏色,怎麼又是熊貓珍珠翠玉色。

我喜歡塗指甲油,特別愛深色的,
喜歡指甲油的朋友,相信不會對OPI這個牌子陌生,
我也常常上他家的BLOG逛逛,
看看有什麼新顏色,怎樣的配搭建議等等,
上星期剛發佈了新系列的顏色,
一口氣12色的Hong Kong Collection,
奇就奇在,你是我是香港人,這些顏色真的有共鳴嗎?



所有照片來源:P'ssion Blog

12色如下:

左起:
1) Bling Dynasty - 迷金閃亮
2) Red My Fortune Cookie - 大紅
3) Hot & Spicy - 官保雞丁橙紅色(?!)
4) Dim Sum Plum - 莓果色
5) Jade is the New Black - 翠玉綠
6) Suzi Says Feng Shui - 實藍

7) A Good Man-darin is Hard to Find - 完全是橙紅燈籠高高掛的顏色
8) Lucky Lucky Lavender - 薰衣草?
9) Meet Me on the Star Ferry - 呢個最靚,維港夜色
10) Panda-monium Pink - 淺粉紅, 跟熊貓有什麼關係?
11) Pearl of Wisdom - 掌上珍珠
12) Chop-sticking to My Story - 哈哈, 拜神筷子色

顏色其實於我,沒什麼impressive,
不過看此系列,看看外國人眼中的"香港特色",
真是千百年不變,
點心、熊貓、翠玉、珍珠,
你看那display 台的船型,
OMG! 我覺得除了Meet Me on the star ferry的顏色比較時尚外,
其他都停留在"古色古香"的蘇絲黃景象,
sorry,我覺得這些已經不再是香港的selling point.

OPI用一個landmark命名,就是這些年都還不夠
Linkin park after dark跟
Linkin park at midnight的經典。

6 comments:

daidai said...

官保雞丁橙紅色???
名字好創新,
hk特點???
搞笑呀!

L_KYOKO said...

我有10) Panda-monium Pink - 淺粉紅呀。好喜歡隻色,我覺得,OPI隻牌子真係唔錯。

Re:歡樂滿becca said...

daidai> haha, 無錯, 完全係笑話!
kyoko妹> 咁快?! 佢官網又話2月先launch?!

周圓圓 said...

那天我去弄甲, 發現了OPI的一些後遺症, 遲些找你談..先別入貨!

Unknown said...

我都鍾意OPI的深色甲油,
但好難塗的均勻。
塗時有沒有竅門呢?

Re:歡樂滿becca said...

圓圓>咁大鑊?! 我o岩o岩先買左3支-__-

Chloe> 其實都無咩竅門,我多數都係先塗中間(指甲中間直線),但如果唔夠快手的話,唔好用同一次掃埋兩邊, 要再沾油先好再塗,如果唔係,會搞到佢中間起膠(即係好似未乾但係又掃歪果種)。不過我都塗得好差,所以我一定要有支remover同棉花棒最後畫走d 油出界既顏色~