Thursday 14 April 2011

有錢有卡士,套戲都可以屎。

完全是雜念無章

我喜歡華語片,但我並不愛爛片
朋友說,看港產片你預左佢爛, 我不同意,
香港名導一堆, 好片一定有。
先不說,來先甜後苦。

上上週末患了小病, 就決定不睡也要臥床,
就這樣,來了個華語馬拉松。


看了「非誠勿擾 II」,好看,
單看對白就夠過癮, 愛情故事其實很簡單,
其實也沒有什麼角力,就是那種「似層層」地的徘徊最好看,
很多東西, 不想也好,說白也好,都不對,
兩頭不到岸的跑、跌、碰就浪漫了。
另外,我真的超愛那些說國語說到"捲曬脷"的國內明星,
那些用詞那些發音,懂不懂也好,聽起來就覺得標準,
造型也好, 孫紅雷型, 葛優隨意,兩種口味我都愛,
香港的那些, 真的扮都扮不起那種淡淡然的MAN味!

就這麼一套好看的,之後就是爛片的惡夢:

1) 《婚前試愛》
唔係周秀娜, 你估我會看嗎?
當然不會,我最憎葉念琛!
他那些所謂揶揄的愛情觀,膚淺到爆,
《婚前試愛》也不例外,說來說去「三幅被」,
浸大E神D戲超屎!
THE END.

2) 《戀人絮語》
無聊又眼高手低,
最憎這種賣弄花巧以為自己拍緊藝術片又無內容的電影,
好多情節, END UP我只係想講"搞咁多野,係咁咋下話?"
爛到爆炸!


3) 《最強囍事》
總之我無笑過,同埋我頂唔順, 無睇曬, 係咁!



其實仲有睇《我愛香港開心萬歲》
真心覺得好睇, 簡單溫情有小小好笑,
起碼故事通順。

No comments: