Monday 18 February 2008

莫說馬拉松,叫我運動,難過把六合彩中。

身邊有朋友們都跑過了昨天的馬拉松,看報紙有二千多人抽筋,
而且對於毫不運動的我,跑馬拉松,
真的是大x鑊!

辛苦了,各位,點首歌你地聽。

點擊此處再點擊右手的player,選《起勢跑》by 程理高

個天啱啱光咗我就已經起步
走出街 一見到路 我就起勢咁跑
見路就跑跑跑跑 我就係要企出嚟 跑
道路就係我既賽道
你可能會問我
點解搵啲咁既嘢搞
係咪人到中年 係咪要減肥先
蔡康年 伍家廉 貴花田
聽住
幹些東西令自己驕傲

呢個世界裡面實在有太多既七日仙
即叫即蒸 即要即拎 即食麵 即掂 搞掂
乜都一日搞掂
但係 喂 有些東西係要用歲月磨鍊

有時啲嘢真係可以話冇就冇
好似條命咁都真係估佢唔到
自己好似乜都做唔到
最實在就係自己既腳步
最實在就係自己既腳步

跑 起勢跑
只管去跑跑跑跑跑跑
拼命跑跑跑出真相
投入跑
起勢跑跑跑出頭來
投入跑
記得初初跑嗰陣時真係好鬼死屎
跑個十五公鐘就好似跑成粒鐘
小掩痛 小腿又痛腳板底都痛
我諗我放棄都好reasonable

但係點解咁多人都可以跑得到
七十幾歲跑到
嘩睇唔到又跑到
係咪有啲佢地有而我冇
佢地有毅力 韌力 仲有耐力
咁我就開始慢慢咁樣去日日跑
每次加幾分鐘
幾分鐘加到兩個幾鐘
有幾辛苦我都會同自己講
老虎蟹我都要跑埋

其實人生都幾似一場馬拉松
就算有幾萬人陪跑最終只係你一個人跑
與其想去超越人我不如慳番啖氣
因為要贏人我不如贏我自己

No comments: